Från Ida

Om himlen inte var djup och blå
skelle jag en knut på min tunga kunna slå
var dag som vi är isär
kanske ibland kan skapa misär
men frukta ej min duva kär
tiden den är endå bara som ett bär
sakta att växa men snabb att förtära
ohh vad du saknas min kära
men tänkas dock att avund finnas
tänk det finns fortfarande mycketatt hinnas...
för du är där i landet av drömmar
bara tanken på möjligheter, mitt hjätra det ömmar
så ledsen ska du ej vara
du som för allt har så lätt att klara
en lögn jag skulle tala om jag nekar vår saknad för vår sköna
men bit ihop för här vi hör skröna
ett dubbelspel på både gott och något lite
lev ut vår dröm och kom hem med "daenske bite"
så allt jag har att säga dej
ha inte hemlängtan det lönar sig ej

Just got this from Ida. Oh I miss you girl, you are amazing and wonderful, and I wish I could bring you here because I know how much you want to be here, and I can't wait to see you again :) Ida lilla Ida... <3 älskar alltid dej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0