Young dudes in the high boots

Ledsen över bristen på inlägg, min otroligt pressade skolsituation för tillfället har inte precis gett mig tid över. Det ska bli ändrig på det, om bara nån kommenterar för att visa att nån läser så ska jag se till att det blir tätare mellan inläggen.

Drygt en vecka sen sist. Måndag förra veckan var jag som sagt sjuk, och tisdagen också. Måndag kväll stack jag iallafall över ett tag till Gen's hus för att träffa henne med de andra innan hon åkte. På onsdagen var det valmässa, supersvårt att välja! Det finns många roliga saker jag vill läsa, men det lutar åt att jag tar ensemble A i tvåan eftersom jag hört att det året är suuuperjobbigt i övrigt så jag behöver inte precis extra läxor..



För övrigt har veckan gått bra, jag pluggade hela helgen (döööött) men hade iallafall kul med Laura på söndagen. Idag har vi provet, the test, i Biologi. Stressigt blev det, och lite fel och knäppa svar. Men helt ok, det kunde gått värre. Tror jag. Hoppas på ett vg :D

Hade första dansen för terminen igår, shiite vad trött jag var efteråt. F++ från sex till halv åtta. Jag var hemma fem över halv och tog en frukt och drack vatten, sen iväg igen kvart i till Torsvik för Street-gruppen. Vi är en jättestor grupp nu, och vi dansar mentalsjukhus-låten. I F++ gör vi bland annat en piratlåt med mini och Goldeneye låten med Tina Turner (James Bond) hehe den har ja dansat till förut :P

Idag har det varit min första läxfria eftermiddag på länge. Jag träffade Veronica efter skolan och vi stack till Sagateatern för att kolla upp en grupp vi eventuellt skulle börja i. Vi var ganska skeptiska, men shiiit vad kul det var! Hade nästan glömt att teater kan vara så kul. Så nu ska vi börja där igen, och ja ska kolla med Carl om han ville börja också, han var ju en av de få (inklusive mig) som ville fortsätta när vår grupp splittrades i slutet av nian. Han kanske vill börja igen..? Hoppas, det blir kul ^_^

Nu ska ja sova, klockan är redan tio. Klockan går alltid så sjukt fort på kvällarna. Jag fattar aldrig var timmarna mellan sju och tio tar vägen??

Gonatt :P xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0