No matter what we go through, you love me and I love you

Heej,

hoppas du hade en bra alla hjärtans dag igår. Mna kan väl säga att firandet började redan i fredags för det var då alla firade i skolan. Fredagskvällen var lugn för mig, jag slappade och somnade tidigt. Sorgligt att slösa bort helgkvällarna så, men shit vad trött jag var.
Lördagen var ganska lugn också, träffade Laura på kvällen, trevligt trevligt, innan hon skulle träffa Hampus. Kollade lite på Melodifestivalen och en film.



I torsdags hade jag Jujutsi för andra gången, och tro det eller ej men det var faktiskt kul. Vivvi var inte där vilket var synd, men istället för att testa med bara en tränare fick jag vara med och byta motståndare och testa samma rörelser och grejer som de andra. Sen övade vi som inte har svart eller blått bälte mot varandra och det gick faktiskt ganska bra :D
Sen i torsdags har jag haft såååå mkt träningsvärk. Alla fall när jag hamnade på rumpan/ryggen på mattan, alla uppböjda armar bakom ryggen, alla vridningar, alla gånger man häver sig upp från mattan, alla armhävningar.. Shit
Det är bra workout iallafall.

  

I torsdags hade jag även Franskaprov Uppsats vilket gick bra xD Skrev om kapitlet om en tjej som lämnat sin kille, fast man skulle skriva ur killens synvinkel.

Idag är det datalogi som gäller. Har prov på onsdag och det är sjuuukt mycket att läsa in. Och sen har jag engelska prov på måndag men det är oförberett så det är bara att hoppas på det bästa. Plus att på fredag ska ja hålla muntligt anförande om någonting inför klassen. Hjälp snälla?! Vad ska ja snacka om i fem minuter??


Puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

hm.. du, jag förstår att du har ont. jag hade nästan ont när vi bara testade! :)

du fick ju min uppsats om datan, hoppas den hjälper! :D

love

2009-02-16 @ 07:06:24
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Elsa

hjälpte uppsatsen?! XD

2009-02-18 @ 20:51:16
Postat av: Anonym

green giant! :D

2009-02-28 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0