Feliz Navidad

Haluu

Förra veckan var det nästan lika mkt plugg som denna. v. 7 = helvetesvecka. Tisdagen hade jag dans, onsdagen teater igen, kul att testa och jag hade flumkul med Vivvsan. Sen på torsdagen var jag och Vivvi på jujutsi, haha, men det var oxå kul. Hoppas att hon kan fortsätta eftersom jag måste. Det är ett av kraven för att mitt utlandsår ska bli av.

I helgen har jag varit konstant Siri-vakt, vilket var underbart och inte alls som andra barnvaktsjobb.. hehe
Jag, Elsa och Sara fick följa med Gurra och Christine (och Siri såklart) till Gbg och sen Varberg. G och C skulle på ett bröllop på lördagen så då fick vi ta hand om lillan under vigseln, och sen hela festen. Vi höll oss på hotellet, men var tredje timme behövde Siri amma så då gick vi genom regnet i mörkret till Varbergs fästning där festen var. Trevligt trevligt
Med hotellet ingick spaavdelning, bubbelpool, middag och underbar hotellfrukost. Så vi led inte så mycket iallafall :P hehe

Idag har jag varit i Romme, och (stolt, stolt, stolt) åkt 3 svarta backar!! Wooo mer än vad jag nånsin gjort förr. Och flera av dom flera ggr. Åkte mkt med Agnes, tusen tack för att du åkte med mej när de andra kastade sig ut för branten <3

Dagen var fin, dimmig som tusan och kall som *** (-13 grader). Snacka om att man frös i liften. Brrrr
Såklart utklassade Sofia oss alla eftersom hon täääävlar i Slalom, men ja tyckte alla var sjukt bra på att åka. Antar att det bara är de som älskar det som är med numera...




Nu ska ja sova, hoppas att jag är trött nog att inte vara vaken för länge, har som sagt Datalogiredovisning i morron och franskaprov på torsdag. Som tur är är min genteknik-debatt avklarad så ja har inte den att oroa mig för. Och i engelskan har vi redan redovisat (jag, Elin, Agnes och Laura) så där är det också lugnt.

Nu ska ja äta lite mer mörk choklad (tror ja spyr av den snart), duscha, krypa ner under en varm filt och önska att det var sommarlov. Lycka till

P.S. Titeln anspelar på den irriterande sång som jag och Agnes hade i huvudet hela dagen och som nån av oss alltid började sjunga i liften.. haha ja tror du vet vilken det är.. puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

ååh va mysigt det ser ut att åka skidor!! Cpcp att käppala inte ka nfixa det! :/

och va kul det var i varberg.. haha, var i varberg!g!! HAHA :D



puss

2009-02-11 @ 14:01:18
URL: http://roskullen.se
Postat av: Lisa

Hahaha hilerious Elsa... xD

Stackare som inte får åka, det var suuuuperkul :P

<3 Tack för att du kommenterar sis

2009-02-12 @ 06:45:56
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: Hedvig

lisa, inte jag som skrivit komentaren, HW. pratar med dig på idrotten.... :(

2009-02-13 @ 08:59:21
Postat av: Elsa

lägg inte ner!! Elsa älskar läsa lisas blogg! va faan vet du om vem som läser den hevig kommentar 1?



skaffa dej ett liv, har du inget bättre för dig eller? helt patietiskt....





love uu sister lizzi! <3

2009-02-13 @ 10:52:04
Postat av: Lisa

Virrigt.. den som inte har roligare saker för sig än att skriva kommentarer i andras namn: patetiskt (som Elsa sa)

PS, är inte arg på dej hw nu när ja vet att de inte va du :D

2009-02-13 @ 13:30:45
URL: http://lisaangel.blogg.se/
Postat av: Elsa

jävla pundo, Du som skrev det: SKAFFA DEJ ETT LIV!

2009-02-15 @ 02:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0