Svintrött på Svinalängorna

Hej, sitter här strax före midnatt, kan inte sova och försöker läsa ut den mest tråkiga boken jag någonsin läst (och jag har läst rätt mycket böcker, tro mig denna tar priset). Vi ska ha läst ut den till svenskan på måndag (har jag skrivit om detta förut?) och jag har drygt 80 sidor kvar. Boken heter Svinalängorna.. Orkar inte... Gäsp :-O

Idag har jag seglat. Det var blåsigt och ganska kallt, men mysigt och härligt. Vi seglade in mot stan, förbi gröna lund och till slottet och vände och slörade hem (seglade med vinder bakifrån, då lutar det inte och är bekvämare segling). Sen har jag pluggat lite och sett Hajen (igen) med mamma och pappa, för syrrorna är hos kompisar och sover över. Jag orkade inte göra nåt kväll, är så himla trött. Dock verkar det inte få mig att somna. Hmm

Ska läsa fem sidor till, sen dööör jag av uttråknad (finns inget ord som heter så... hihi nördig fakta från Lisa) och somnar förhoppningsvis.. gäsp igen ^^

Godnatt (nu är klockan tre minuter över midnatt. Tog mig exact 6 minuter att skriva detta inlägg..)
Puss

Kommentarer
Postat av: tönt

nördigt värre tönt

2008-10-03 @ 23:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0