Orienteringsdag

Hajsan

idag har jag haft orienteringen, med Sofia som sagt. Det var halvmulet väder och småregnade då och då, men det var kul ändå. Eller kul, asså det var ju skitjobbigt och blött och halt och på tidtagning och svettigt... men kul ändå. Kul med lite variation mot vanlig skola hela tiden.. Men men, tillbaka till verkligheten imorron igen. Det var iallafall tio kontroller utspridda över skogen runt grönsta, och det var så lååångt mellan varje kontroll. Men vi gjorde ganska bra ifrån oss, måste jag säga.. Hehe självgod.

Nu ska jag chatta lite och soooova.. hör av mej i morron

P.S. Skitlänge sen vi träffades tjejerna ur förra klassen, asså det känns som jättelänge sen eftersom man är van att träffa er varje dag. saknar er, vore kul att ses snart nån gång. Om nån av er läser detta och har lust att ses, hör av dej :) Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

vi sågs ju för två veckor sen:P

2008-09-10 @ 19:52:59
Postat av: Lisa

aa men ändå.. asså det känns konstigt att man inte träffat vissa på två veckor, efter att ha tillbringat 10 år med att ses varje dag, hela dagarna. Jag brukar ju träffa er mer än min familj, asså hela dagarna 5 dar i veckan.. Aja.. tänkte bara att det vore kul att ses

puss

2008-09-10 @ 19:57:48
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0