Mysig helg

Hej igen,
söndag idag, sitter och lyssnar på musik och vaknade nyss. Myspys :D Ska läsa lite, tvätta håret om en stund för morfar kommer hit snart. Länge sen jag träffade honom sist. Igår var jag med veronica på eftermiddagen, det var jättemysigt för vi gick först och handlade i ösregnet och blev dyngsura, sen satte vi oss och tittade på film och torkade.. nice nice... Sen har jag inte gjort så mycket mer i helgen, alltså bara typ tagit det lugnt. Kollade på film med Sara igår kväll, det var också lugnt och mysigt.

Kinesiska tecknet för kärlek <3

I morron ska jag träffa kompisar och göra lite Samhällskunskapsarbete som vi ska lämna in på tisdag.. Och sen har jag dans klockan 20-21. Streetdance med Celina. Veronica ska börja, hon kommer också dansa street, fast timmen innan mej eftersom jag går i fortsättare och hon i nybörjare.

Jag tycker det är jättekul att mina kompisar läser denna blogg, men snälla snälla, tvinga mig inte att lösenordsskydda den! Det är INTE kul när någon skriver taskiga saker, speciellt inte personliga saker eller sånt.. Jag vet att bara några personer kan ha skrivit de kommentarer jag pratar om, så snälla, lägg av! Det är inte ens kul. Jag vet att det är nån av er (ni som jag syftar på vet att jag menar er) som skrivit dem, och jag skulle bli tacksam om ni kunde lägga av med att tjata om det där hela tiden.. Orkar inte..

Iallafall, hoppas ni alla har en trevlig helg.. ses

Love Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0