Lär känna mig

Vad...

heter du?
Lisa
gör du just nu? gör engelskaläxan och bloggar
är din favoritmat? skaldjur, kyckling, wok, köttbullar
är ditt drömresmål? USA eller Australien
vill du bli i framiden? Författare vore inte dumt
strävar du mot? att vara bäst
är din största rädsla (som du fortfarande är rädd för)? mörkret
är din största rädsla (som du har besegrat)? ormar och ödlor och sånt
vill du inte bli i framtiden? hemlös och oälskad
är det västa du vet? oönskad ensamhet och kaviarmackor
gör dig glad? en glass och en kram
värdesätter du högt? sann vänskap
gör dig ledsen? orättvisor och svek
får dig att skratta? flummiga internskämt
ger dig magknip? diskutera sagan om tv-reparatören och sagan om Harry Potter med Tessan (magknip pga skratt)
gillar du att göra i din ensamhet? skriva, läsa, se på tv... mest skriva
får dig att gråta? när man tappar något tungt på tån

är det vackraste du vet? Connie Talbot som sjunger I will always love you
är det roligaste du vet? att resa, bada, flyga, sola, vara med kompisar
är den godaste glassmaken? en delad plats mellan choklad, cocos, mangosorbet och daim
gör du om du känner dig nere? sover, ser på film eller läser, deppar och tycker synd om mig själv...
är ditt favoritämne i skolan? språk
hatar du med skolan? när man ska tävla i vem som springer snabbast på gympan (förlorar alltid, buuh)
är ditt drömnamn (vad skulle du heta om du fick byta)? kanske Annie.. eller Rose... Eller Astrid.. eller Elisabeth (det gillar jag... skulle kunna heta Elisabeth och kalla mig Lisa om jag ångrar mig)

heter din drömprins/prinsessa? Hmm... vet inte det inte... vågar inte säga nåt namn ni kanske tror att jag syftar på någon speciell... (vilket jag INTE gör!!)

är din favoritfärg? glada färger, typ ljusblå, rosa, gul, grönt... osv
är din favoritbok? Harry Potter-böckerna (kan dem nästan utantill, fråga mig vad som helst om dem.. hehe)
är din favoritfilm? Inte säkert, oavgjort mellan Greven av Monte Christo, Lord of the Rings, Life of Brian och The adventures of Huck Finn. Jag älskar nästan alla filmer jag ser dock, så svårt val...
är din favoritsysselsättning när du har tråkigt? tigga mina syrror om massage, läsa, se på tv, baka nåt..
skulle du döpa dina barn till om du fick dem idag? (man kan faktiskt få trillingar, om du inte kan välja) Några förslag jag tycker är ok är: Andreas, Sam, Astrid, Miranda, Lasse, Molly, Adam, Maja, Martin, Petra, Viktor, Leo, Filippa, Joakim mm... (inga av namnen syftar på nån speciell person!!!  :P Bara niceiga namn...)
skulle du göra om du vann tio miljoner? Skrika mig hes förmodligen, har aldrig haft nöjet att prova
skulle du göra om du fick vara filmstjärna för en dag? Skriva autografer, vara med i TV, njuta...
ska du göra i morron? vara i skolan, har tre timmars håltimme dock så ja ska hem då till Selma och Alfonz, sen ska ja hem efter skolan (slutar typ 4) och har dans. Tyvärr innebär det att jag inte kan följa med in till stan, så ni får åka utan mej.. snyft..
ska du göra i helgen? träffa kompisar, har dans på söndag, sova ikapp med min kudde och typ bara ha det superskönt...
ska du göra nu? kolla om det är nåt bra på tv i kväll, göra klart läxan och vänta på reaktioner på detta (kommentera!!)

Supernice.. hehe ska tillägga att sis är också en trogen läsare (Elsa) så känn dig uppmärksammad nu. Ni andra; berätta om era nya klasser, eller nya och nya, ganska nya är de väl fortfarande?

Hörs

Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Lisa, min vän. Ska du äta i skolan imorrn? Då kan vi väl äta tsm? Sms:a när du ser det här så ska jag berätta en sak:D Love

2008-09-02 @ 19:00:17
Postat av: paulina

rolig lista: )

2008-09-02 @ 19:02:31
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: Hedvig

hej lisa! Det e bara bra i min klass. Bra sammanhallning osv.

2008-09-02 @ 19:06:58
Postat av: Elsa

hehehhe..

tigga syrrorna om massage :P :D



supernajs test



puss

2008-09-03 @ 20:06:21
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: ullis

hello. självklart är jag också en trogen läsare (A)

2008-09-05 @ 16:09:03
URL: http://lagottokotte.blogg.se/
Postat av: Pernilla

lisa, jag vet vem din drömprins är... do you know who I thinking of? nu har jag äntligen börjat läsa din blogg, haha! :D

2008-09-05 @ 19:24:53
Postat av: Bülhman

jag e din drömprins,

din carl

ps. jag är din i natt!!! din sexgudinna!!!!

<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-06 @ 21:31:25
Postat av: Alexander Tekow

vad är det femte ordet på rad 16 på sida 645 i femte harry potter-boken?

2008-11-08 @ 16:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0