I'm gonna kill you Gen mohahah

Hoho
Idag har det varit måndag, trist för det innebär skola igen, slut på helgen. Eller egentligen är det söndagkvällar jag inte gillar. Då känns det verkligen som att hela veckan är framför en. På svenskan hade vi Gunillas man Mats som vikarie. Vi läste en novell om en rullstoldbunden tjej som var förälskad i en kille på universitetet. Den var ganska dyster och otroligt tråkig att läsa och analysera. På gympan spelade vi en annorlunda variant på flagg. Det var kul. My från Käppala var med på vår lektion, eftersom hennes klass (IV) har gympa samtidigt som oss. Hmm.. eee...

I början av dan hade vi inte en enda läxa på hela veckan :D Nu har vi plötsligt två tills i morron, en till onsdag och prov nästa veckan.. Ops

Michelle har ju bytt skola nu :( men jag kom på att hennes överskåp nu står tomt :) hihi precis vid mitt. Såå jag frågade Gunilla om jag skulle kunna få byta till det, och hon sa att om jag bara sa det till Grete först så var det lugnt. Men men tyvärr hade Grete gått för dagen när jag kom och skulle fråga, efter franskan. Så nu ska jag skynda mig dit i morron, för Gen vill också hemskt gärna ha det skåpet (hennes är en bit från oss andra)... Hmm it's gonna be a catfight ;)

Hehe ses
Love

Kommentarer
Postat av: Elsa

hahah! men du von the catfight! TIGER! :D :D :D

2008-10-03 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0