As we dream by the fire

Heej

Är i sjukt mycket julstämning, vet ej varför men så är det.. Blir lite nere när jag inser att det är två månader kvar.. Surt :/
Har börjat skriva julönskelista to cheer up, funkar rätt bra. Skulle behöva sätta på en riktigt gosig julfilm, en sån där överdriven amerikansk jul-mys-feeling film. Ska kanske in till stan i morron, vill köpa julklappar!! Vill gå och julshoppa tills armarna går av av alla kassar. Vill spendera pengar på riktigt amazing och perfekta julklappar, vill slå in dom, lacka (dofta sååå gott) och skriva små rim till varje paket. Placera ut dom under julgranen på kvällen den 23:e och samtidigt kika på de andra paketen där och se vilka som är till mig. Vill känns julkänslan och spänningen på kvällen före julafton, vill vakna och hitta paket, gå in till mamma och pappa och öppna dom tillsammans med syrrorna, alla sittandes i päronens säng. Lite trångt blir det iår med Selma och Alfonz. Men mest av allt vill jag att det inte ska vara så lång tid kvar!!! Åååh nu började min dator spela julsånger från julaftons Kalle Anka.. Hmmm vill ha JUL!!! (desperat men men)


Vad vore julen utan paket i miljoner färger och former??


Shopping!!


Ser ut som en typisk julkalender. Alla fönster kan vara luckor...hm


Älskar den här bilden, jag tror vi har en stor variant på den som vi sätter upp på julen.. <3


Ett sånt änglaspel har vi också, mysfeeling infinner sig nuu..

Iallfall så har jag idag haft världens slappdag. Tagit det lugnt och seeegat mycket. Lyssnat på musik och inte gjort så mycket. Elsa har haft kompisar här, och Sara har varit hos Hanna typ hela dagen (den del som jag var vid medvetande) och sen på cirkusskola med henne. Hon kommer nog hem snart, om hon inte åker till Hanna igen.. ingen aning. Elsa stack precis till stallet, så nu ska jag slappa lite mer. Kan tyvärr inte göra mer i trädgården för det regnar.. syyynd :P

Test jag hittade...

Naturlig eller plast?


Äger och använder...
(x) Mascara över 100 kr
( ) En plattång
( ) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
( ) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr

Summa = 4

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 2

Du har...
( ) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 1

Totalt: 7

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Wohoo vem är bäst!!! Hihi


Kommentarer
Postat av: Elsa

guud va snygg design!!!!

I LÖÖÖV! <33

najs för dej tjejen! :P

2008-10-29 @ 20:02:09
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag fick 5 på naturlighet saken!!!! Från Saras kompis :D

2008-11-01 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0