Sleepy Saturday

Hej, om nån undrar varför jag inte bloggat på så länge så är det för att det varit nått knäppt med min blogg, har inte kunnat logga in.. men nu är ja back on track, förhoppningsvis.

Igår kväll träffades vi hela gänget hos Sofia och tittade på film och åt ben&jerrys det var superkul :D fast alla blev skittrötta efter ett par timmar (under andra filmen).. Det var ju faktiskt fredag!
Idag har jag inte gjort typ nånting, jag vaknade vid elva, fick frukost på sängen, låg och läste typ en timme, mailade några personer, pluggade lite Nk inför stooora provet om några veckor, som är ett kursprov på hela Nk A. Shit asså det blir jobbigt.. Sen städade jag lite, dammsög och så. Sen åt hela familjen middag på f.d. J, numera Gåshaga eller vad det nu heter. Very nice.

Nu måste jag sova för klockan är 00.35 och jag har just tillbringat kvällen med mina syrror, hade supermysigt och sen såg vi på film och sådär.. Men som sagt, gäääsp och godnaaatt :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du blivit faster ännu?

2008-10-05 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0