Ain't that cute?

Wohoo i morse vid typ fyra fick jag ett sms från min brorsa där det stod att bebisen hade fötts och att det var en tjej!! Så nu är jag faster, jippie!!! Fick senare ett mms med en söööt bild på henne, hihi så gulligt.. Nu väntar jag på en update rapport om läget, ska kolla med pappa i kväll om han har pratat nåt med dom. Ååhh jag vill bara åka dit och träffa dom, och lillan såklart. Undrar vad dom döper henne till...?

Nu måste jag plugga, har ungefär hela mitt skåp med mig hem, så det blir det jag ägnar eftermiddagen åt...
Plusgrej = Mitt CSN-kort kom idag, vilket var väldigt nice eftersom typ alla andra har fått sina kort redan. Och Elsa smsade att mina skolfoton hade kommit, men när jag kom hem visade det sig att det var skolkatalogen från deras skola som kommit, och inte mina foton.. Hmm.. :[

Anyway, gotta go.. Men skiver mer snart.. byebye

Kommentarer
Postat av: frido

lisaa, varför bloggar du inte längre?:P

2008-10-09 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0