Don't go wasting your emotion

Yohoo Idag är det onsdag. Trött är man såhär mitt i veckan, men det går ändå. Vi hade franska och engelska till idag, vilket var lite jobbit. Men vi hade inget test alls på engelskaglosorna, inte alls. Vi såg klart den scenen ut "Borta med vinden" som vi läste förra lektionen. Men gjorde vi nyhetskrysset, typ ingen orkar vara så aktiv när man gått upp så tidigt och det seriöst fortfarande är mörkt ute (överdrivet, men nästan).



Ja vi hade som sagt franska och engelska idag, och på mentorstiden gjorde vi värderingsövningar och sådär. Igår var polisen hos oss och snackade massor om typ rattfylleri, droger, alkohol mm mm. Det kändes vääääldigt segt för vi brukar gå till bara 13.40 på tisdagar, men nu slutade alla lektioner 12.30 så vi hade lunchrast 10.10-11.30, alltså drygt en timme, sen samhällskunskap en timme (den slutade 12.30) och sen ingen matte utan ännu en rast på en timme. Sååå segt om vi hade haft två timmar i sträck kanske jag hunnit hem emellan, men nu... Usch. Sen pratade polisen i typ en timme så vi slutade halv tre.

Sen var ja tvungen att plugga. Men idag har jag bara biologi att göra. Idag hade jag håltimme vilket var superskönt för jag va så trött. Jag åkte hem och tog ut hundarna, och spelade in en film jag velat se igen och som råkade gå på tv. Sen hade vi matte och vi fick tillbaka proven från förra veckan. Visserligen hade bara CO rättat dom och måste kolla med dom andra lärarna innan han sätter betyg helt, men jag fick mvg i poäng och en sol. CO tycker att en sol räcker för mvg, så han hade satt mvg på mitt prov :D Men jag tror inte de andra lärarna kommer godkänna det, och det samma gällde för Lauras prov. Iallafall så är det CO som sätter mitt betyg och när ja hade betygssnack med honom idag sa han att jag låg på mvg inför slutbetygen, så nu gäller det bara att jag inte klantar till mig på nationella proven.

Och jag fick mvg på Nk A kursprovet också, så nu är jag jätteglad för tillfället!

Linda smsade idag och berättade att hon kommit in på Explorius High School Year, asså blivit accepterad om hon nu vill ansöka. Jag ska på intervju på måndag. Nervööööst.

På fredag ska jag spela upp monologen igen på dramat. Så nu ska jag läsa igenom den ett par gånger, och hoppas att Fredrik mailar tillbaka och berättar om han kommer till energidebatten på fredag. Annars måste jag och Andreas lära oss allt hans också...

Sees <3

Kommentarer
Postat av: linda

hej,

kan inte du ha mer bilder på dig själv, exempel dagens outfit?:)

2008-11-19 @ 20:21:12
Postat av: Elsa



ja., DAGENS OUTFIT DAGENS OUTFIT!!!!

du e ju så sööt! fast det förståss, du e ju släkt med mig! <333 ego (?) :P

puss <33

2008-11-19 @ 22:25:29
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Elsa



ja., DAGENS OUTFIT DAGENS OUTFIT!!!!

du e ju så sööt! fast det förståss, du e ju släkt med mig! <333 ego (?) :P

puss <33

2008-11-19 @ 22:25:47
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Elsa

ojo.. tåv gånger (A) haha stort ego (?) :P

men du e ändå sööt <33

2008-11-19 @ 22:26:51
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Elsa

det va inte ja som rökte halsbloss :P vendela ööö! :D

najsbakrund du har på bloggen :D du kan väl skicka bilder från stora datan till din :P

puss <33

2008-11-20 @ 20:02:30
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0