We keep on waiting

Hellooo

Idag har jag varit på släktkalas och firat min gammelmoster som fyller 90 i morron. Hon är världens raraste, Margareta heter hon och hon är den äldsta levande släkting jag har. Det var även kul att träffa alla andra, tex
Mina kusiner Hedvig, Marianne, Stefan och Tove
Deras barn (fast Mariannes var hemma och likaså Toves ena) Gabriel, Sally och Lydia
Min faster Eva som jag inte träffar alls ofta (min andra faster Ulla var sjuk)
Mina brorsor (som jag iochförsig träffar ganska ofta ändå, men) Gustav och Anders, + Christine och Susanne och Siri
Mina sysslingar som jag inte ens visste att jag hade; Karin, Gunilla, Karl-Johan, Josefin och Annika
Pappas kusiner Gunnar, Ingrid (vet ej om det var nåra fler som var kusiner..)
Stefans fru Jo (hon är så himla kul att prata med)
Margareta såklart ♥

Jag snackade en del med Stefan och Jo, och fick reda på att Stefan är med i de två Beck-filmerna som ska komma nästa år. De heter "Levande begravd" och "I stormens öga" tror jag det var. Han är skådespelare så det är därför. Han spelar skurk, haha så kul xD Därför hade han idag långt hår vilket såg ganska knäppt ut på honom.

  

Chokladtårtan var så himla goood :P Min andra kusin Hedvig har tidigare varit med i Beck - Advokaten som den mördades sekreterare som de typ förhör.. minns inte riktigt var länge sen jag såg den.

En annan myyysig grej var att jag skulle hålla lilla Siri medan pappa gick ut med hundarna och följde elsa till karlaplan för hon skulle på hundkurs, och Gustav och Christine åt tårta så jag höll henne och först var hon like kinkig och skulle gungas hela tiden, men sen somnade hon på min axel/arm och sov där i en och en halv timme!!! Söööötis gumman älskar henne hon är som en söt chokladbit. Visserligen fick jag superkramp i armarna efter nån timme och min tröja blev helt dreglig på axeln, men vem bryr sig. Pluttisen bara sov och sov. Och typ sniffade i mitt öra och klamrade sig fast vid mig med ben och armar. Så mysigt så det finns inte.

Iallafall, nu måste jag plugga franska för det har jag till i morron och läsa ut de sista tio sidorna i "Ett öga rött". Ska aldrig mer skjuta upp en bok såhär länge igen, såå jobbigt. När jag vaknade i morse hade jag drygt 100 sidor kvar. Fatta att man får lätt panik. Aja vi ses

Kraaam♥

Kommentarer
Postat av: Elsa

siri e bääääst <333 sötast <333 gulligast<333 mysigast <33 ALLT!!! <3333333333333333333333333333333333

2008-11-23 @ 18:57:36
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0