The sun will come out, tomorrow

Hallojsan,
Sitter här helt stört sent och bloggar. Kan inte sova. Det är iallafall en söndag som väntar, vilket är superskönt, och bättre blir det när jag vet att min enda lektion på måndag är 9-11 frivillig mattestuga.. älskar att de hela tiden lägger in frivilliga lektioner och sen hela dagen ledig.. men vi skulle ju egentligen gått på "Oscar och den rosa tanten" med Gunilla när de andra slutade efter matteprovet, men Anita Wall blev jättesjuk tydligen. Och matteprovet flyttat till tisdag. Bra bra toppen.. ^^

Här är nååra kläder jag hittat på internet som jag väldigt gärna skulle vilja ha.. ska fundera på att köra nåra..







Vill inte ha denna, kom bara att tänka på en urgullig prinsessa som skulle passa såå bra i den! Alva såklart!!









Ska sova nu klockan är nästan ett på morgonen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0