"Jag pluggar för att det är KUL, inte för att jag MÅSTE" lol

Heelloo Idag är det lördag.. underbart äntligen helg!!

Skulle ha träffat gamla kompisarna igår, men mådde inte så bra, var så himla förkyld och helt slut. Så det blev idol och sen somnade jag under Fredag Hela Veckan. Haha pinsamt tidigt. Men ja var sjukt trött så jag försvarar mig med det. I morse vaknade jag vid tio, och eftersom jag mådde bättre åkte jag till Sofia vid 12 och pluggade med henne, Ida och Agnes. Det var mysigt, även om det inte blev så mkt plugg av.. Mer te drickande och lussebulle ätande, och snacka och äta lite glass, och snacka och... ja lite plugg. Kom nyligen hem därifrån, eller det var ett tag sen men har typ bara pluggat lite mer sen dess och sett lite på TV (Sthlm Horseshow).

I morron ska ja med familjen till Skansens julmarknad, sånt är så himla myyysigt!! Och så ska vi träffa Gustav, Christine och Siri där. Sen ska ja plugga lite med Laura, och så ska jag på "Cabaré" med dramagruppen. Träffade appropå det Sara (Eriksson) på bussen idag när jag och Agnes åkte hem. Missar tyvärr därmed julmyset med dansgruppen :'( vilket är lite sorgligt. Men ja träffar dom på showen.

Kändes även lite deppigt att inte träffa gamla kompisarna igår, det är först när man inte träffar dom på länge som man verkligen inser hur mkt de betyder. Tessan har jag inte sett på EVIGHETER.

Nu ska ja äta middag, så Au Revoir so long..

PS Har ingen franska på måndag, yaaay slutar en timma tidigare.. Ska baka med Agnes och sen plugga/äta bakverket med kompisarna sen ^^


The whole gang together... <3


Tessan do you remember?? Saknar dej Jäääättemkt.. <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

hm.. texten handlade inte om mig... hm..

kan du inte skriva ett helt inlägg om mig? (A)

ahaha, det vore skoj! då skulle du få kommentarer, av lilla mig! <33

puss <333

2008-11-29 @ 22:39:31
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0