Forever and ever you stay in my heart


Söötisvovvarna i snövädret (copyright Elsa)

Hellu tisdag idag och underbart snöväder. Hade superkul på lunchen för vi hade lite snöfight för Gen har aldrig haft det förut och alla blev väääldigt vita. Ett litet sorry till Agnes för snöfallet.. haha stackarn och utan jacka och allt..

Igår kväll var jag på intervju inför High School Year, och det var trevligt och informativt (= fick mkt info). Jag blev intervjuad på svenska och engelska, och mamma och pappa fick chansen att ställa alla frågor de undrade över. Men samtidigt kändes det overkligt verkligt och nära att åka nästa år, och stanna i USA ett helt år.. Omg kändes det som, omg vad länge det är. Kommer sakna min familj så galet mkt om ja åker, men ändå vill jag jättegärna. Och kommer saknar klassen och alla kompisar sen när jag får gå ett år efter dom. Åååh ja har så svårt att bara säga ja för då känns det som att jag kommer ha bestämt så mkt framåt och nu höll mamma och hon som intervjuade mig på och snackade om att det var bättre att åka till Frankrike, för att franska är inte lika vanligt, och plötsligt kändes det ganska lockade också fast jag vill helt till USA men jag vill inte slösa bort 60 tusen spänn på nåt som jag ångrar sen, och absolut inte ett helt år. Ok ja bara tänker negativt nu, jag vill verkligen åka, jag vill jag vill jag vill!!! Så nu känns det bättre...

Nu ska jag plugga lite franska, men i övrigt har jag inga läxor denna vecka för min klass har SO provet nästa torsdag en vecka efter alla andra klasser alltså nästa vecka och inte i övermorron. Det är skönt, mer tid att öva på. Det är eftersom de som har bild i min klass ska på studiebesök på torsdag em och jag + de som har musik är då lediga på em. Jag är ju den enda i klassen som har drama. Och appropå drama ska gruppen på "Cabaré" på söndag kväll och Vivvi som lovat att följa med för jag har en fribiljett över kan nu plötsligt inte. Så jag har hört med nåra och om det är nån som vill följa med så... Annars får ja väl ta med Elsa för annars får jag sitta bredvid en tom stol. Platserna är dessutom två och två utspridda, och Sara och Frida sitter tillsammans (de är ju gamla kompisar) och killarna sitter tillsammas. Det blir jag och Gunilla kvar, fast jag har ju biljetten bredvid mig att ge till vem jag vill. Hmm

Måste dra nu men skriv gärna en rad när du läst, så ses vi snart ♥


Kommentarer
Postat av: elsa

DU o JA HAR DE SÖTASTE HUNDARNA I HELA VÄRLDEN!!!! <3333

2008-11-25 @ 21:57:54
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: elsa

hahaha

affe da snowmaan! <333

pusssss

2008-11-25 @ 22:02:10
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0