Lite om mig :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En vitaktig vårjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Gröna gympagojer från Din Sko
3. Favoritfärg på kläder? Ljusgrön, Klartblå, Rosa, Gul...
4. Favoritmaterial på kläder? Jeans eller bomull... typ
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jaa... kanske en ny bikini, och en jeanskjol...
6. Favoritaffärer? Gina Tricot, fast köper en del på H&M också

GREJER
Vad har du för:
1. Plånbok?
Lila liten sak
2. Smycken? Olika varje dag...
3. Solglasögon? Svarta från H&M
4. Mp3? Har all musik i mobilen
5. Mobil? Sony Ericsson W710i

BLANDAT
1. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Moppenycklar + körkort och leg och kanske lite småpengar
b) Handväska eller liknande just nu? Plånboken
2. Vad är du beroende av? Musik, kompisar, min mobil och sol
3. Vilken sorts läppbalsam använder du? Inget... mina läppar klarar sig ändå :)
4. Vad tror du på? Kärlek
5. Vad köpte du senast? Nya sandaler till i sommar
6. Har du nåt husdjur? Semlan, Luvan och Gojsan

DET DU INTE VISSTE OM MIG
1. Favorit rätt? Allt från havet och Portugisisk caldeirada
2. Färg på smink väskan? Ljusgrön
3. Snyggaste kändisen? Elijah Wood och Leo DiCaprio ;D
4. Favorit film för tillfället? Greven av Monte Cristo
5. Nåt jag inte gillar? Vänner som sviker, kaviar, läxor och Franskaprov på ens födelsedag :(

Förlåt Frida att jag kopierade denna men hade så tråkigt (trots alla läxor) och tänkte att det var lite kul :)
Säg till om du tycker jag är knäpp som kopierar dina grejor så tar ja bort dom.. Puzz älskl ses i morron kl 8 (nationellt matteprov)


Kommentarer
Postat av: Hellohoney

du får kopiera hur mycket du vill älskling, hihi

2008-05-05 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0