Hugo och Tess

Har passat de små grannbarnen idag, Hugo och Tess. De är visserligen bara fem och två år, men väldigt envisa ändå. Hugo vill bli jagad hela tiden och kittlad och uppmärksammad. Tess är skötsam men om hon saknar mamma eller nallen eller vagnen eller boken.... då bryter helvetet lös. Haha de är världens sötaste ändå. Idag gick vi till lekparken vid hamnen och kastade macka. Mysigt, men kallt...

Sen på vägen hem plockade jag och Tess vitsippor medans Hugo och Elsa klättrade. Halvvägs satte sig Hugo i vagnen och Elsa och han började gå hemåt. Jag blev kvar med Tess som går i typ 1/2 km/h. Vi kom ingen vart. Till slut var de andra försvunna med vagnen och Tess orkade inte gå mer (hon är faktiskt bara två det var ett underverk att hon orkade så långt som hon gjorde). När hon vänder sina stora dockögon mot en och säger "Ka' du bäja mej?" och ler... jaa ja var ju tvungen för att få hem henne... Och efter ett tag ville hon att ja skulle leka häst och "spjinga". Skitkul med en tvååring på armen :/ Men hon är så gosig ändå...

I morron ska ja redovisa om Karin Boye på svenskan. Jag har skivit lite men måste plugga mer nu. Ska se House kl 9 såklart, missar aldrig ett avsnitt :D Så jag får nog sätta fart nu...

image15

Byebye

P.S. Nationella matteprovet idag gick bättre än förväntat :D Jippi

Kommentarer
Postat av: Elsi <3

hihi!! house!

barnen var faktiskt väldigt duktiga.. synd med det där att du fick bära tess.. men jag och hugo hade det superskönt... han ba: nä vi kommej hem kan vi äta glassssss!!
ja ba: mm.. men vi måste kolla med Lisa först...
och han ba: okej, vi kollar med elsa.. :P

ja ba: okej.. (lisa eller elsa, han är ju fem år, han kanske borde kunna lisas namn nu! )

just nu sitter jag och lyssnar när du spelar och sjunger "whe you se nothing at all", den är med i notting hill...

hihi!

aja.. ha det bra! love u syrran.. supermusikal.. jag skrev "en gång till, en gång till!!!!!" men ingen hängde på.. synd.. jag skulle kunna se den typ 10000000000000000000000 gånger! alla va super, speciellt du såklart!:P

love u skådespelarn! från den lilla pianospelarn!

Puss!

2008-05-16 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0