Sommarlov äntligen!

Igår slutade skolan!! Underbart, men ändå såå sorgligt. Har gått med mina klasskompisar i tio år tillsammans, det kändes väldigt ledsamt att vi kanske aldrig mer ses. Vissa försvinner iväg, andra kommer man bara att tappa kontakten med. Ville inte gråta, men när andra började gråta gick det inte att hålla emot. Snyftade lite men inga spruttårar...



Efter fotografering av klassen var själva avslutningen och jag sjöng med musikalgänget. Sara spelade tvärflöjt med sina kompisar, det var jättefint (L)
Sen samlades vi i klassrummet och åt tårta och såg på gamla filmer från lågstadiet. Det var mysigt men sorgligt. Vi fick våra betyg (jag hade allt samma som i höstas, exakt) och kärleksdiktsamlingar av Anna, supersnällt av henne.
 
När alla skulle gå därifrån blev det melankolisk stämning och nåra tjejer började gråta. Jag fick verkligen bita ihop för att inte göra det också. Kramade nåra och sen gick vi för att få Novellsamlingarna av Jenny. Jag, Tessan och Vivvi väntade och sen gick jag hem och fikade med familjen.

På kvällen var det såklart middag tillsammans vi nio och stugparty. Blev roligt på ett annorlunda sätt :D

När alla skulle gå hem därifrån i morse blev det ledsamt, kändes som att vi aldrig skulle ses igen... Men jag ska spara lappen med alla hälsningar som vi skrev till varandra igår.

Om nån av er läser detta, I love you <3 Forever in my heart och vi kommer alltid vara vänner. Ni nio vet att jag menar er :)

Nu ska jag äta efterrätt, såg nyss fotbollsmatchen mellan Sverige och Spanien, 1-2 Spanien gjorde sista målet när det var typ 30 sekunder kvar... Dååååååligt! Bläää!!!


(Linda å HW på Indiska partyt)

Men men, ses och pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0