Sista skoldagen i nian

Idag vad det sista skoldagen ever i grundskolan!! Fattar in att ja slutar skolan i morron, ska visserligen gå i gymnasiet, men ändå. Kommer sakna alla kompisar sjukt mycket, men det ska bli kul att prova något annat, efter att ha gått med klassen i tio år. Idag fick vi öppna våra brev som vi skrev och förseglade i ettan resp femman. Haha så kul att läsa, tänker inte skriva något om innehållet här, men det var kul att se hur knäppt man tänkte och vad lite mn kunde skriva i ettan. Och supergulligt såklart!

Sen hade vi niornas lunch, ganska trevligt första timmen, men efter 3,5 timmar somnade jag nästan. Min klass sjöng en sång skriven av Philip, med melodin av Wonderwall... Fredrik och Mats hade gjort en film med lite klipp från när vi var små, inte så jättekul men lite underhållande iallafall. 9C hade gjort en film om sina lärare, men eftersom de har andra än oss i A-huset så blev det inte så kul och dessutom funkade inte filmen så vi behövde bara se lite. Deras lärare sjöng en vers per elev en lååååååång sång som en vaggvisa.

9A:1 hade gjort världens roligaste parodi på våra lärare, asså det var verkligen likt!!! Haha Henrik med sin perfektionism, Fredriks skratt, Jennys kalender som hon prickar av i, Peder, Evas trumkomp, Jörgen, Bernt, Sy-Eva... Alla var helt underbart härmade och det var verkligen kul. Henrik höll ett litet "tal". Vi åt och hade det ganska trevligt...

I går var det stugparty, ganska kul fast jag fick inte sova över. Tappade hur som helst lusten när de snodde mina saker och gömde mina skor i brevlådan... Suck, så gör de alltid mot nån, men man tappar lusten. De sa att de gjorde det för att jag skulle stanna, men seriöst, det kunde de ha sagt till mig istället. Då hade jag blivit gladare.

Imorron är det avslutning + fotografering kl halv tio. Samling 9.15. Ska ha en vit klänning från gina tricot men den är kort kort så ja har shorts till.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Elsi <3

sorgligt att du inte går kvar i kära gamla käppala... :( vi kommer sakna er! ....

men högsätra är nog inte så dåligt :)

Lova u forever sis!

puss! <33

2008-06-13 @ 18:46:41
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0