SÄLJ INTE ALFONZ!!!

Nu har Zorro blivit definitivt såld, de har skrivit kontrakt och lämnat handpenning och allt, snyft snyft. Men han får det toppen nere i södern. Puzzel har blivit vald av en som hette Kim och hennes kille, men sen fick de förhinder så nu har han blivit vald av ett annat par som verkade kunna ta hand om honom jättebra. Så vi ska nog skriva kontrakt med dem också snart.

Sen återstår det svåraste, jag vill att vi ska behålla Alfonz för jag älskar honom och för en gång skull gillar han mig tillbaka. Med selma är det så att hon gillar att sova i alla sängar utom min, hon kommer till alla utom mej, hon tillochmed attackerar min kompis (glädjeattack) och ignorerar mig. Men om vi behöll Alfonz vet jag att han skulle vara annorlunda. Han kommer redan fram till mig och gosar och kramar och slickar på fingrarna och pussar på näsan :'( Snälla mamma och pappa sälj inte Alfonzo, min söta lilla älskling!!! Gråter bara ja tänker på det :(

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: REBECCA

haft en bra dag? :)

2008-06-30 @ 19:11:23
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: ullis

men nu ska ni inte det!! alfonzoohh stannar, pluttegubbs.



puss

2008-07-18 @ 14:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0