Färdigjobbat = Sommarlov

Denna vecka har jag suttit barnvakt fyra dagar, det var jobbig men kul. Och så tjänade jag ju pengar :D
Har passat två småkillar på 7 och 8 år, lekt med dem och gjort lunch + mellis till dem. 

Igår var det midsommarafton och jag hade fullt upp så ja skrev tyvärr ingen sorry för det... Vi firade med mammas bästis Nina och hennes familj. Vi åkte till Fågelöudde och såg på dansen runt midsommarstången, men gumman som sjöng var hel förfärlig så vi orkade inte länge. Åkte hem och åt lunch med dem, och sen hade vi lite stafetter och tävlingar vilket var jättekul. Amanda och Aron har vi inte sett på så länge så de kändes jättestora jämfört med va vi kom ihåg. Sen åt vi tårta med jordgubbar och hade trevligt.

Idag har jag varit hemme mest, gått en promenad med mamma och Selma. Sen kom det ett par som skulle kolla på valpisarna, och de fäste sig vid Zorro. Om man vill läsa mer om valparna går man såklart in på min nystartade kennelsida: www.lisaangel.blogg.se/roskullen/ och läser om valparna och såå

Puss puss ses snart nu ska ja spela lite gitarr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0