Sommarjobb på SIX

Onsdag-Fredag denna vecka och Tisdag-Fredag nästa vecka sommarjobbar jag på SIX, där min brorsa jobbar. Jag får hjälpa till med lite av det ena och det andra, typ svara i växeltelefonen mm. Det är väl måttligt kul, men det är ett så roligt gäng som jobbar där på client support där jag sommarjobbar, så det blir bra ändå. Jag börjar halv nio för att ta hand om växeln och slutar kl 4, inkl lunchpaus som jag spenderar med min brorsa.

Idag fyllde en på SIX som heter Gabriel 27 år så vi åt tårta och firade lite.
None
Jag har fortfarande hosta :( och får inte anstränga mig eller nåt. Samt att inte BADA!!! Jag vill så jättegärna bada, jag menar, jag har faktiskt sommarlov... Men jag får vänta pga hostan. Medicinerna hjälper inte så mkt, just när jag tagit den får jag panikhosta och kan inte sluta, sen blir det som vanligt eller kanske liiiite bättre under dagen/natten. Längtar såå till seglingen då ska jag bada som f*****n.

Nu är mormor och Helmut här och ska äta middag med oss. Sen vill Vivvi ses så om jag får för päronen ska ja träffa henne :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0