I feel very protective of you... Louise :P hahaha

Onsdag idag, lite glest mellan inläggen har det varit på sistone men det beror på engelskaprov mm. Sorry

Igår firade vi att alla prov var över och gick på bio, åtta stycken. Twilight :D
Jag, Elin, Louise, Sofia, Gen, Agnes, Linn och Sirid, det var jättekul och filmen var ännu en gång underbar hehe. Jag och Louise satt och bara "ååååhhh" när Edward var med hehe så roligt hade vi :P Och sen hängde Elin med i "åååhh-andet" och det var supermysigt. Måste göras om, vi får ju dessutom rabatt med CSN kortet på vardagsbio. kostar bara 60 kr för oss då. Det är väldigt najs :)



Ska träffa dom lite mer i veckan för att det är ju snart jullov!! Wohoo det ska bli skönt efter allt slit. Jag har inte varit borta en enda minut av terminen, det är helt sjukt! Noll % frånvaro! Snacka om att inte missa nåt, det känns helskumt att tänka att jag kan omöjligt ha missat en enda grej, för ja har varit på varenda lektion, varenda genomgång och hört allt som sagts. Btw vi fick tillbaka Sh-provet och matteprovet nationella i tisdags, och på Sh fick jag tre olika omdömen och betyg. mvg/mvg, vg/vg och mvg/mvg jippie!!! full pott på alla tre :D och sen på matten fick ja först 5 solar men han hade felrättat så ja fick en till och alltså 6 solar = mvg!!! Yaaaay lyckad vecka, lyckad som tusan. Och idag har jag varit på strålande humör hela dagen. Är så glaaaad över allting just nu. Men det är som att jag utmanar ödet med att åka på high school year, vem vet om jag får det så här bra när ja kommer tillbaka? aja man måste våga riskera lite ibland.


Nu ska ja slappa för fullt, njuta av att min läxa är liten och i franska. Only homework yaaay


kraam ses <333


Kommentarer
Postat av: G

Imorrn är det lov!! :D Inga läxor, prov och bara sovmornar i tre veckor!! :D :D :D :D :D

Jippie! :D



Love <3

2008-12-18 @ 16:42:29
URL: http://gdh.blogg.se/
Postat av: Gen

dunno what it says

but awesome! and i think your a tad bit to obsessed with twilight

2009-01-16 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0