Santa Claus is coming to town

Hallojsan

torsdag idaag, regnigt, blåsigt och kallt. Hade Sh prov om politik, gick ganska bra men ja kan ha missat nåt, det är ja säker på. Efter provet hade vi lunchrast, länge, och sen Sh lektion. Alltså blev det en Samhällsdag, och i morron har ja en helvetesdag. Låååång och tråkig. Iallafall, efter skolan åkte jag och Frida in till stan, och julshoppade. Härligt, jag har sparat mina pengar länge och äntligen spenderade jag massor. Kreditkort är lätta att använda hihi :P och julklappar är roliga att köpa. Måste dock åka in igen snart (hehe) och köpa till de som det inte blev till idag, och typ en ny kalender till mig, lite pennor... lite sånt som man behöver helt enkelt. Jag kom hem typ 5, och hade jätteont i vänstra stortån. Jag har haft det i typ två veckor räknade jag nyss ut. Asså även i själva trampdynan vid tån. Så i morron ska ja till doktorn på lunchen och kolla, för det är väldigt jobbigt att gå runt med ont i foten. Men om det känns bättre skippar jag det. Börjar åtta i morron.. bläää

Nu orkar jag inte skriva mer, ska dessutom se medium strax. Och måste svara på nåra mail först... Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0