Oh happy day

Hellooo

Idag har typ varit min lyckodag, asså allt har gått underbart bra och jag vill att alla dagar ska vara såhär härliga!
1. Försov mig lite men hann lagom med tåget
2. Visade sig att jag läst Biologiläxan som var tills idag tills tisdags istället, så ja hade inte missat att läsa den
3. Hade grupparbete på Biologin... ^^
4. På franskan hade vi tävling med lag ^^ och Lena ställde frågor och för varje rätt svar fick gruppen en dajmkola. Vår grupp ägde totalt i början, men blev omsprungna på sista frågan av Lauras lag.. hmm Men vi fick ihop 12 kolor iallafall :D 4 vardera
5. På matten tittade vi på Donald Duck in Mathemathic land.. haha såå skönt att slippa räkna
6. Jag satt bredvig Elin på matten så vi kunde samarbeta (=snacka), vilket vi inte gjort på ett tag
7. Vi slutade liiiite tidigare från matten
8. Det var julbuffé till lunch, mums :P
9. Vi hade en mysig lunchrast när vi satt och kladdade i kalendrar
10. På Sh:n fick vi jobba självständigt med frågorna (=småsnacka)
11. Ja fick veta att Louise läst min blogg.. :D yaaay nya läsare är alltid kul för mina gamla kompisar har typ slutat läsa.. Iallafall kommenterar de inte längre
12. Slut på Höstterminen!
13. Ja skulle in till centrum och mötte överraskande nog Frida vid busstationen. Fick alltså sällskap
14. Handlade och hann med bussen kvart över hemåt igen (supersnabbt besök i centrum)
15. Laura och David klev på bussen vid Hersby (haha snacka om tajming) så ja fick sällskap till Kottla
16. När ja kom hem var Elsa ute med hundarna och Sara hade inte kommit hem än, så ja började baka
17. Ska ta med mjuk pepparkaka till Elin ikväll för vi ska ha sleepover där om 2 h
18. Ska på skolavslutning i morron :D yaaay

What a wonderful day <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

haha, va myss pys :)

idag är det avslutning! yeee!!! är du vaken sås?



´puss <33

2008-12-19 @ 07:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0