Dans i höst?

Heej, kom just hem efter att ha varit hos AnneLie och pratat om hur jag ska göra med dansen, kom fram till att jag ska gå street för tjejer på söndagar med Celina. Hoppas hoppas det blir kul och att jag kan söka igen och komma in vid jul... Jag får även gå när jag vill gratis en gång i veckan, så jag ska välja på min gamla grupp och en annan street/mix/ragga-grupp.


Festen igår hos Frida var trevlig, kul att Elin och Maja kom. Jag tror dock att eftersom den enda trogna läsaren jag har är Linda (kul kul kul att du läser Linda, och om någon annan gör det; welcome!) tror jag inte jag orkar berätta vad vi gjorde och såå... Undrar man så frågar man.

Idag kommer min gammelmoster Margareta hit och ska fika. Hon är min äldsta släkting och jättegammal, den enda från generationen runt min farmor som lever. Därför är det extra kul att träffa henne.

Sees

Kommentarer
Postat av: linda

känner mej hedrad...:D tror att hw också e en ganska trogen läsare. jag undrar verkligen vad som hände i lördags hos frida? kan du inte berätta:P

2008-08-31 @ 15:14:50
Postat av: Frida

Lisa, jag läser också din blogg;D och jag undrar också vad som hände igår, haha:P

2008-08-31 @ 15:44:00
Postat av: bülhman

du är het som ett paket

jag vill ta dig i en raket

till månen och tillbaka

din rumpa vill jag smaka

kondomen får vi ej glömma

jag kan inte sluta drömma

hoppas ingen ser

för jag vill göra så mycket mer...

2008-09-06 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0