Midsomer Murders

Jag missade mitt favorit TV-program de senaste två gångerna. Första gången var vi ute och seglade och eftersom kontakterna var urdragna pga åska kunde jag inte sätta på timer för inspelning. Andra gången var vi (jippie!) hemma, men jag och sara var i stan på e.m och sen skulle vi se gustav och christines nya lägenhet, så pappa satte på inspelning, men han gjorde fel inställningar så det blev inget. Och när det avsnittet gick i repris var vi ute och seglade igen... :S

På tisdag denna vecka ska INGET hindra mig från att se Morden i Midsomer! Mohahaha



P.S Av asisstenter är Ben Jones min favorit, sen Gavin Troy och sist Dan Scott. Fast de två sista är ganska lika i sättet... Men Jones är outstanding bäst :D

Barnaby är såklart bäst han med.. som barnaby :P

Kommentarer
Postat av: Elsa

hahahhahah

midsomermurdersfreak! :D

men idag kan vi frossa midsummermurders! de kanske finns utlagda på hemsidan nu. eller?

jajaj



pussss

2008-08-04 @ 10:02:52
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0