Inga flera stugpartyn??

Hw berättade för mig idag att Linda ska hyra ut stugan ett helt år!!! Shit synd synd synd vi behöver ju stugpartyna just nu för annars tror inte jag vi kommer hålla särskilt bra kontakt. Vi går ju inte ens i samma skolor, vissa av oss... *synd*

Iallafall, idag har jag dag två på dansauditionkursen, men det känns lite wierd för typ alla andra som söker F++ är jättesmå, och jag söker ju vidare för att slippa gå med dom. Det skulle kännas sorgligt om de kom in (om jag också gör det) så vi måste gå tillsammans mer. Det är inget fel på dom, vissa är jättesnälla, men de är typ tolv år!! Jag är sexton!! För f**n det blir så fel. Om jag inte kommer in så inte går jag tillbaka till tolvåringarna i min förra grupp (F+), för det blir utan hedvig, och det blir INTE kul. Såå, nu hänger det på audition. Men jag tänker såklart inte sluta dansa för det, jag älskar att dansa så jag får väl dansa någon annan stans, eller på egen hand bara hemma typ. Jag lärde mig ju faktiskt att spela gitarr helt själv hemma... Så varför inte dans? Nu måste jag byta om till kursen, ska vara där tidigare (enligt celinas order) och värma upp. hörs pusspuss

Kommentarer
Postat av: SIS

Hejsan! :D

du kommer äga på dansen! ;D

jag skulle inte vilja gå med typ 8åringar. jag är ju snart 14.. :S

men du, ta det chill :P



puss på dej!

2008-08-28 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0