Helg

Hello,

Nu har jag gått i Hersby en heel vecka, yeeah... I fredags kväll var jag hemma och tog det superlugnt, var så sjukt trött efter hela veckan. Att gå upp tidigt är inte min grej. Jag typ somnade tidigt och sov lääänge på lördagen. I lördags (igår) kväll var jag hos Ida i min nya klass. Det var meningen att det skulle vara några tjejer från nya klassen och några från hennes gamla klass, men bara jag kunde från nya :/ så det blev jag och massa okända typer... scary först...
Men efter ett tag var alla schyssta, vi hade jättekul, hade femkamp i dansmatta, guitar hero, mario cart, ett tv-spel och att bilda ord och meningar av bragokex (de som är bokstäver). Det var roligt, och vi vann!!! Jippie! Vår mening blev "Emot har en fotboll idag" Haha så åt vi där också... Jag kände igen nåra från dansen (Gabriella, Filippa) och så, så det var kul att få träffa dom.

Idag har jag träffat Elin och vi gjorde lite NO inför nästa vecka när vi nog ska redovisa om ett ekosystem och vår naturruta å sånt.. Vi skrev lite till det, och sen spelade vi kort och fotboll och lite sånt och gosade med hennes hundar som var ursöta :D

Nu ska jag äta, ses


Kommentarer
Postat av: Elsa

never new you were with a friend today. söta hundar? vilken ras? (A)



puss!

2008-08-24 @ 21:40:21
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0