Dansaudition

Nu är klockan typ ett på natten, men "igår" (asså för nåra timmar sen) hade jag dansaudition efter en veckas träning. Det gick åt skogen in i helvete fel alltihop. Jag var superdupernervös, som om magen var full av maneter. Jag klarade pas de bourées ganska bra, men sen i dubbelpiruetterna gick det skit och jag blev nervös av det, så jag klantade mig i chanéerna också. Sen blev dansen jättedålig, för jag var så nervös och framförallt orolig efter mina misslyckade andra delar. Fan. Aja jag skriver kanske mer om det senare, och om du inte fattar det så kom jag inte in i F++

Det har gått "som en dans" hela terminen och igår gick det också bra men då hade vi Lisa Nilsson som inte är med och bedömmer! Skriver mer sen nu MÅSTE jag verkligen sova, kom nyss hem från Sofias filmkväll... Underbart <3 vi såg en thriller som heter Funny Games och sen Juno-filmen. Det var kul att alla kunde ses, asså nästan alla tjejerna i klassen, alla i vårt lilla "gäng" så att säga.. aja måååste sova nu, somnar snart på datan..

puss*kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0