Broken hearts hurt but they make us strong

Heey
Sitter hemma efter att ha varit och fikat i centrum med Sofia, Elin och Gen efter skolan. Det var mysigt :D

Ny sitter jag och lyssnar på musik och chattar lite och typ skriver och lite såå.. Namnet på inlägget är en textrad i en låt appropå ingenting... Hmm

Idag hade vi debatten i Sk, det var jättekul tycker jag, asså vi fick hålla på och säga våra åsikter och svara på attacker från varandra. Det var kul att göra nåt så annorlunda jämfört med vanliga lektioner där vi mest antecknar. Dessutom sa Svante att vår klass var sjukt mycket bättre på att debattera än Pernillas klass mohahahaha (sorry pernilla, hehe bara lite kul asså)

Igår var Mormor och Helmut och Gustav och Christine på middag hos oss och vi firade Saras födelsedag. Christine har gått över tiden nu, ungen var planerad till i tisdags. Det är jättenervöst och spännande att bara vänta och inte veta när den kommer. Wonder if it's a boy or a girl... wonder wonder...
Gustav hade iallafall ett långt övertalningssnack med mig om att jag borde åka på ett High School Year i USA, vilket jag vill men tvekar lite på. Asså det blir ju ett minne för livet, underbart. Om det går bra, alltså. Men... åhh jag vet inte, jag vill men jag vet inte nåt av magkänslan säger nej. Hmm

Nu ska jag äta lite mellis, hihi och måste läsa i Svinalängorna-boken till svenskan lektionen :( Den suger, jag fattar liksom inte handlingen. Men jag har ju bara läst 70 sidor eller nåt. Började igår eftersom jag tappade bort den tidigare och inte kunnat börja tidigare. På måndag har vi prov på den, så det är viktigt viktigt att jag läser ut den.. Vi ses ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0