Stalker's day off

Wohoo Idag är det måndag och jag har varit ledig! Sånt är bara så toppen. Lev för inställda matteprov (eller flyttade). Jag åt frukost tidigt och tog ut hundarna, sen somnade jag om och sov till halv 11. Missade därmed lektionen eller asså mattehjälpen. Men jag hade ändå inte tänkt gå så det var ingen fara. Sen åt jag lunch och ringde Sofia (eller typ smsade) och hon kom hit vid ettiden. Vi fikade, pluggade matte (gick ganska bra, fast vi fick inte jättemycket gjort precis.. Men vi lärde oss mkt och det är det som räknas). Vi tog en lång promenad med hundarna förbi Mölna och så i regnet, med Selma lös nästan hela och Alfonz nästan lika mycket lös. De hade jättekul, men när vi kom hem hade Alfonz kanat på magen i lera och vi fick duscha honom. Stackars lillen, det gillar han inte alls. Hade för övrigt väldigt kul med Sofia, hihi... Staaaalker :P lol [internskämt, don't ask]



Vi pluggade lite mer och sen blev hon hämtad. Nu sitter jag och mailar till Nicole (brevvän i USA). Ska sova tidigt ikväll, för mattenprovet börjar 9. I sal F105. 1,5 timmar.. Omg det känns som att jag kommer totalmisslyckas på detta provet. Dessutom har de ännu inte ringt från Explorius, vilket känns väldigt konstigt. Om de inte ringt i morron ringer jag och KRÄVER att få boka en tid för intervju. Det är ju en vecka sen de hörde av sig och varje gång jag ringer säger de bara "det ska jag framföra och se till att hon ringer". Bullshit.

Nicole föreslog att jag skulle komma och bo i Maryland och gå i hennes skola. Vore ju kul, och allt hon säger om Maryland verkar bra. Hon har även beskrivit sin skola, den verkar great.



Pappa var på TV igår på Kalla fakta och i nyheterna, och idag intervjuade Tv4 honom och hade med honom i sitt reportage om Kvinnoforum. Det är några som gått i konkurs nyligen och som Sida gav pengar till, typ. Inte så insatt. Men lovade tessan att skaffa en autograf. Haha skoja men lite kul iallafall.. :D

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0