How long have you been seventeen? A while...

Nat. Matteprovet i torsdags gick väl helt ok, ganska svårt var det. Jag gick ut 10.59 och det slutade 11. Hehe en minut till godo. Just nu sitter jag och har panik över att jag har så mycket läxor, men jag bara måste ta en paus och skriva lite här. Klarar inte av allt engelska inför provet, känns som att glosorna växer ju fler ja läser desto fler blir de.. Och sen ska ja skriva en hel novell på svenskan i morron och jag har ingen aning vad jag ska skriva om.. Och så har jag franska till i morron men det är ett mindre problem. Kanske jag åker tidigare till skolan i morron som Laura ska och sätter mig och pluggar där.

I fredags kollade jag på Idolfinalen med mina syrror, mysigt och lugnt. Tills finalen var efter nyheterna för då la vår TV4 av och alla andra kanaler funkade. Helt galet, precis innan de skulle säga vem som vann!! Men som tur var kunde vi se det på min dator där de sände live. Kevin vann!!! Yaaaay xD

I går var jag på Ida och Sofias luciakonsert med deras kör, det var supergulligt och mysigt, och jag var där med Gen och Agnes, och träffade Filippa också. Gustav, Christine och Siri var på middag och sen var de här hela kvällen och det var supermysigt. Jag och Siri satt jättelänge och sjöng barnsånger (jag sjöng, hon tittade förundrat på mig), blåste i ansiktet (jag blåste, hon skrattade), kittlade (jag kittlade, hon grimaserade och skrattade) och allmänt hade mysigt.

Idag har jag bakat, eller det har iallafall bakats här hemma och jag gjode knäck (hjälpte till med). Alldeles nyss var vi och köpte gran. Jag vet inte om det är jag som växer, men det känns som att granarna blir minde varje år. Förut var jag tvungen att stå på en stol för att nå att hänga kulor högst upp, nu när jag nästan dit själv.. Weird

Idag har jag även sett Twilightfilmen, vilket var ett mysigt sätt att börja dagen. Tänk att någon kan älska någon så mkt som de gör i den filmen... helt sjukt underbart. Awww

Trailer till filmen

 


 

Nu ska jag plugga lite mer, ta i ordentligt och få lite gjort, sen ska ja se Wallander kl 9 och sen soooova.. godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0