In the cold November rain

Hoho

Idag har jag typ inte gjort någonting alls. Har verkligen inte ansträngt mig till mer än att gå ner och äta frukost, ta en dusch, sätta på datan, hämta en bok i bokhyllan... That's about it. Länge leve slappdagar! Nyss stack Elsa och Sara och vovvarna med tåget in till Ropsten där pappa plockar upp dom och tar med till Centralen där de möter mamma och sen åker de tre till Almaskog♥ Hoppas de får kul, jag kanske joinar pappa när han åker dit på lördag för att hämta dom. Får se då. Men pappa kommer antagligen hem om nån timme eller två, så tills dess har jag absolut inget att göra utom att komma på vad jag ska ha på mig på Frida och Lovisas Halloweenparty ikväll. Hihi ska bli kul xD

Det jag älskar med November är:

Det finns massa goda mandariner i affärerna
Det finns en chans att det kommer snö...
Det blir mörkt så man måste börja tända ljus
Det blir kallt så man kan tända en brasa då och då
Man kan börja fundera på julklappsinköp och planera
Man kan skriva sin julönskelista (redan gjort)
Man kan ha nedräkning till första December
Det är bara 30 dagar i November, inte 31
Första advent är ibland i November (tror det är den 30:e iår)
Man måste äta mer bullar och kakor för att lätta upp regnstämningen
Affärer börjar inhandla julsaker och kanske julskylta
Jag måste bestämma mig om jag ska på High School Year eller inte
Man kan börja skriva julklappsrim (desperat att göra det över en månad i förtid)
Man kan juldekorera sitt rum lite smått
Man kan juldekorera sin blogg (hihi)
Man kan köpa kläder inför jul och nyår
Det är blåsigt så man måste ha tjock halsduk på sig (mysigt)
Man kan hoppa i alla vattenpölar som blir tack vare regnet
Det är mörkt nästan hela dagen... ser inget positivt med det dock...

Nu verkar det vara slut på vad som är bra med November... Om nån kommer på nåt mer så skriiv!!

Fatta att jag är sjukt mkt i julstämning.. Ska gå ner och ta en mandarin.. Puss :D


Elsa fick en hundbur i tyg när hon fyllde år, och Selma och Alfonz älskar den. Här inviger de den tillsammans♥


Jag på promenad med vovvsingarna... Kallt var det, men typ sista dagen med sol.

Morsning korsning, ses "In the cold November rain"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0