The Swedish Boredom

Can't sleep and found this on Maddie's blog (my exchangestudent-friend from NY who's now in Oklahoma for a year). It's in swedish tho but well..

Nämn något som gjorde dig glad igår:
jag läste ut en bok och började på en annan, och kom tillbaka från resan!
Vad gjorde du kl 08 imorse: hämtade Krystal för att åka till St George
Vad gjorde du för 15 min sedan: bestämde mig för att gå och lägga mig.. hm
Det sista du sa högt: "you silly, well good night" till Solveig
Det senaste någon sa till dig: "I gotta finish my stuff now. Good night" from Solveig
Vad har du druckit idag: vatten.. en klunk hallon-läsk från Krystal :P
Vad var det senaste du åt: En yoghurt
Vad var det senaste du köpte: svarta skor till dansen.. fast sen betalade jag $1 till Cheryl för pizza om det räknas ^^
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit här, brun hemma
Vad är det för väder hos dig nu: svensk sommar i Mars ;)
Godaste glassmaken: rocky road, strawberry cheesecake, mango sherbet & triple chocolate
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Sover du tungt: oftast
Drömmer du mardrömmar: vanligtvis inte, men jag hade en jätteknäpp dröm nyligen om att ja och en kille i min klass höll på och byggde en lila gummabåt.. knäppt ja vet
Trivs du med ditt jobb: senaste jag hade var VOR, vilket var superkul och varmt och najsigt ^^ så jao
Favoritklädsel: skinny jeans/stora mjukisbyxor och linne
Favoritlåt just nu: på sekunden? Hm, Trouble - Never shout never
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt element, fotänden på min säng, en hög med kläder som behöver vikas :P
Vem var den senaste du fick SMS av: Sabi
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: H
Humör just nu: irriterad på att mina sovvanor är knas, kommer vara så död imorron...
Favoritgodis: Svensk choklad och skittles
Kläder just nu: svarta mjukisar och ett vitt linne.. ska byta till PJs dock
Sommarplaner: visa Solveig runt i Sverige, gå på Grönan och träffa alla kompisar igen <3 Och kanske resa med familjen. Och segla såklart :D
Hur många kuddar sover du med: Två små och stödjer upp den riktiga ^^
Spelar du något instrument: piano och gitarr
Morgon eller nattmänniska: natt, som sagt jag är vaken...
Vad är viktigast för dig: kärlek, familj, vänner, respekt, galenskaper och skratt
Är du kittlig: blir till ett monster som försvarar mitt liv med klor och tänder... ô.O
Vem ringde du senast: Shelly
Stjärntecken: Oxen
Äckligaste insekten: Bärfis! Hahah eller myror är sjukt äckliga också
Stökigt eller välstädat: föredrar städat, har alltid stökigt.. hm
Längtar du mest efter just nu: sömn.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

nej, det är inte så tidigt att planera prom, våran är nämligen på lördag :)

2010-03-16 @ 11:10:05
URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Postat av: Elsa

jag ÄLSKAR den låten! <3 knarkar den varje dag i ipoden <3

kraam <3

2010-03-16 @ 16:35:44
Postat av: Elsa

haha :P när du kommer hem får du gärna ha massa sånna statusar <3



KRAAAAMMM <3

2010-03-17 @ 06:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0