What Rocks My Socks

Helluu

Har haft dansaudition en vecka nu, lyckosamt nog kom jag in i F++ och går därför nu i F++ på tisdagar 6 till halv 8, sen Celinas F-street 8-9 i Torsvik. Det blir stressiga tisdagar, men roliga. Malin kom också in i F++ så det blir roligt. Eftersom Filippa, Lovisa och Maria inte kom i i Feminine Vibe kanske några av dom ska börja i min street grupp, = dubbelt så kul för då går folk jag känner i den gruppen! Och jag vet inte hur Veronica ska göra.. Hmm... Veronica och Lovisa och jag i samma street grupp... I see problems :S

På tisdag åker Gen hem!! Sorgligt som tusan, och idag ska vi ha avskedsfest för henne. Vi har gjort en scrapbook som hon ska få med massa bilder från hösten, kommentarer från folk i klassen och lärare, privata avskedssidor och viktiga ord som inte får glömmas bort. Kommer sakna henne sååå mycket!

Igår firade vi Anders som fyllde 30, läskigt värre... 30 år asså.. shit
Det var trevligt och jag hade gjort två tårtor till honom *hehe* en choklad och en apelsin. Ulla och Gio och Anders och Susanne och Christine och Siri var det som kom, Gurra är och jagar i skärgården... typ

Idag vaknade jag upp med halsont, usch usch dubbelusch. Det blev lite bättre av tårta och te, men fortfarande.. usch.

Jag har insett att mina närmaste veckor kommer bli ett helvete, så ja kan inte vara sjuk nu!!
Here's the plan:
v. 5
Måndag: Franskaläxa helt kapitel
Tisdag: Upp kl 4, följa Gen till flygplatsen, till skolan, Tal inför 100 pers på engelska + debatt
Fredag: Lämna in Sh-arbete som jag knappt börjat på

v. 6
Onsdag: Big Bigger Biologiprov (Biggest)
Fredag: Biologidebatt om Genteknik
Hela helgen i Varberg - Sirivakt <3

v. 7
Måndag: Svenskatest på ordklasser (?) och Matteprov!!!
Tisdag: Skridresa till Romme hela dagen
Onsdag: Redovisning om Datalogi
Torsdag: Franskaprov (skriva uppsats)
Lördag: Alla <3 dag

v. 8
Onsdag: Prov i Datalogi
Fredag: Muntligt framträdande inför klassen

Shite...

Ja msåte sluta nu, ska duscha och sen sticka till Elin. Får tack och lov skjuts av pappsen :D Skriver mer snart ^_^

xoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, kul att du skriver så mycket och så bra. Märks att det är mycket nu...



Mamma

2009-02-03 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0