Jag har slitit ut så många skor

Heej ^^

Idag har ja haft en riktigt najsig dag. Hade visserligen matteprov mellan 8 och 11 vilket gick sådär, men sen har dagen varit underbar. Slutade efter provet då tvåorna hade matteprov 12-15 och treorna Uppsatsskrivning 13-18.. Stackarna ;P
Efter att ha åkt hem i solen och tagit ut hundarna gjorde ja milkshake och slappade. Sen vid tre åkte ja in till stan och mötte Vivvi. Vi handlade lite mellis i Centrum och landade på Saga. Hahah så himla kul asså, ja blev "fjortis-frisyrad" av Vivvi och skulle spela fjortis.. Lovely <3

Innan teatern hade jag och Vivsan reunion med vår gamla brandtrappa. Gamla traditioner, picknick på brandtrappan i solen =D heheh supermysigt ^^ Kommer sakna det sjukt mycket..

Åkte hem till Vivvi (hade sällskap med Pauline också på tåget) och vi hade kul där också, fortsatte på fjortistemat en aning =P Nu sitter jag och väntar på att datorn ska ladda klart bilderna från mobilen så ja kan lägga upp lite foton från idag. Det blir najs.. återkommer med bilder... fast ja lägger nog dom i det här inlägget också =)

Ok, här kommer lite "Catch Up Photos"


Vivvi och ja gör middag i fredags - supergodaste pajen ^^


Vi gjorde mumsiga blåbärsmuffins också =P


Earth Hour Vandring med levande ljus - Sötis Ida


Älskade Vivvi idag när vi satt och hade picknick <3

Övriga bilder är inte till allmän beskådan hehe ;P kanske en annan gång ^^

Ha de bäst, pusspuss

P.S. När ja satt hos Vivvi ikväll och smsade fick ja plötsligt ett sms där det stod såhär (man kan ju bara läsa lite i taget, och ja kollade inte innan ja börja läsa vem det va ifrån, så ja fick värsta chocken);

"Vad är det för jävla skit du sagt till alla om mig? Ja trodde såna saker var givna att man inte säger till någon! :S Jag är sjukt besviken på dig, nästa gång du pratar om mig till någon annan kan du ju säga hur snygg jag är istället för hur bra jag är på allt! ;) skicka detta smset till alla du vill skrämma skiten ur! MOHAHA April april din dumma sill ^^ Jag kan lura dig var jag vill :D"

Shiiiit vad rädd ja blev asså, och Vivvi satt bara bredvid och skrattade... <3 hahah bra aprilskämt, seriöst, och kul att det var från henne och ja fatta noll.. satt där och bara "vaa men vem har ja sagt nått dumt om?? Vem kan vara besviken på mej? Aaa... hahaha D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0