Oljebad och Moppekrash

Heeej,
sitter och lyssnar på musik.. myspys och gosigt. Jag tog just ett bad för jag var så sjukt kall efter allt regn och blåst och åka moppe... Sen har jag varit ute med hundarna flera ggr idag så då blev man ordentligt genomblåst. Nu är jag iallafall varm och go :D Har bytt om i pyjamas, och ska sova snart så jag orkar upp i morron. Fast nu blir jag väl fast vid datan ett tag. Att lyssna på musik och sitta och blogga eller chatta eller skriva nåt bara, det är såå himla mysigt. Om jag fick bestämma skulle man vara ledig på onsdagar. Då kunde man arbeta hårt måndag och tisdag, myspys-sova och slappa och vila upp sig på onsdag, jobba hårt torsdag och fredag och sen är det helg!! Låter inte det toppenbra! Jag får se till att bli enväldig härskare över Sverige och ändra det. Hmm.. ^^

Iallafall, min hud är helt mjuk och gosig för jag hae chokladdoftande olja i vattnet när jag badade, så sjukt gott doftar den oljan. Fick den som avskedspresent från Butik Grön när jag hade praoat där. Snällt (=



This is the one - den här har jag. Candy Mountain.. love it :D doftar en aning kokos också, vilket jag älskar också. Kokos är faktiskt en av mina favoritsmaker på italienska glassmaker. Haha såå underbart.

I morron blir det orientering, ska köra Frejakampen med Sofia och hon är tävlingsinriktad och springer snabbt.. hehe inte jag.. Hoppas det blir bra och kul ändå. Men guud vilken skön dag jag kommer ha, det är nästan så jag tror någon hört min önskan om lediga onsdagar. Min och Sofias tid (jaa vi springer på tid, shiiit jag kommer döö) börjar 09.17, och när vi sprungit klart slutar vi!!! Wohoooo Jippieee!!!



Dvs om vi hittar kontrollerna och itne somnar på vägen.. hihi

Och shit jag måste berätta, en så sjuk grej hände idag. Jag och Frida var påväg till skolan när en buss svänger ut framför mig bakom ett hus. Jag blev lite chockad men gasade på efter den. Då kommer det en andra buss efter den första, rakt mot mig i fart. Jag får panik och bromsar för att undvika krock, och Frida som inte ser det i tid och inte hinner med, kör rakt på mig... Omg när jag hörde panget av att hon srockade med min packbox, jag trodde jag skulle döö.. Aa iallafall så gick inget sönder, men shit va vi vart skrämda. Haha kul i efterhand..

Haha så allvarligt var det inte..

Ses i morron
Love Lisa

Kommentarer
Postat av: Frida

Läskigt med "kraschen":P men jag kan inte annat än skratta åt det i efterhand:P haha Love yaa <3

2008-09-09 @ 21:55:08
Postat av: linda

guud va hemskt! ni måste berätta

2008-09-10 @ 17:02:06
Postat av: Frida

Men en så stor krash vlev det inte:P Vi hade inte hög fart

2008-09-10 @ 19:02:29
Postat av: Hedvig

Jag här hört att det inte var så farligt. Typ en sne backspegel....

Vi ses

2008-09-11 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0