Shopping presents for Elin, Sara, Elsa and Myself

Tjenare

Idag har jag haft en skön lördag. Jag fick frukost på sängen av mamma (älskar att få det, då behöver man inte gå upp förens man ska äta lunch). Sen städade jag lite typ dammsög i källaren och så. Vid halv två åkte jag in till ropsten för att möta Sofia och Gen. Vi gick i stan lite, åt på McDonalds och köpte presenter till Elin. Vad vi köpte tänker jag inte säga, utifall att Elin skulle läsa detta :D Det blev bra iallafall. Sofia var tvungen att åka hem vid fyra, och Gen åkte också då. Jag stannade kvar lite för jag behövde köpa present till Sara som fyller 11 den 24:e. Hihi hittade jättebra till henne också. Men jag hade hittat några presentkort som jag glömt bort att jag fick i present i våras, bl.a. ett på Gina Tricot på 300 spänn. Nice price :D Så jag shoppade lite, köpte en mössa, ett par beiga mjukisbyxor och en röd-grå randig tröja med trekvartsärm. Superkul att köpa nytt. Men det tog som sagt lite tid (jag har alltid så svårt att bestämma va jag ska köpa och inte) så jag kom till T-centralen halv sex. Anders och Susanne skulle komma på middag klockan sex... hmm
Jag missade min tunnelbana pga några sega typer som inte fattade hur man köper remsa eller nåt vid spärrarna. Så jag fick vänta 10 min. Sen i Ropsten missade jag precis tåget 17.48 med två minuter. F**n. Men jag väntade, och sen när tåget kom visade det sig att Anders och Susanne klev på samma vagn som jag, av en händelse. Kul kul så jag snackade med dom hela vägen hem. Sen åt vi kyckligrullader, mums... och melon med glass.

I morron ska ja kanske träffa Elin, eller vi planerar att gå igenom lite NaturKunskapsanteckningar för de är så röriga. Man kladdar på varje lektion, och glömmer det man tidigare skrivit. Men men.. Nu ska ja sova, för jag är tröööött. Gääsp**

Hoppas alla har en bra helg :D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0