Lunch på Presto

Hallojsan

Idag har jag haft en kort och solig dag, endast fyra lektioner och slutade 13.40. Jag och Elin använde den långa lunchrasten till att åka till centrum och äta lunch. Det var fiskbullar i skolan så vi tyckte att vi kunde välja något godare. Vi gick från Centrum till Presto, och åt Hamburgare. Mums mums :P

Jag får damp på min inloggningsgrejs i skolan för ja missade ju introduktionsgrejen och har därför ingen inloggning. Men idag testade jag mig fram och kom på min gamla!! Och så bara "du måste byta" så ja skrev in ett nytt, som visade sig vara för kort. Och när jag skulle skriva ett längre försvann det gamla som jag råkat få rätt. Faan då kom jag inte ihåg vilket som vart rätt, så jag provade några, och tillslut blev det "ditt konto är låst" så jag gav upp... Faaaan att jag kom på det men inte lyckades byta.. Ååååhhh...

Nu sitter jag iallafall hemma och ska plugga lite.. Måste göra Matte, Franska och Engelska.. Orka..

Ses Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: bülhman

hoppas du inte var allt för hungrig... du får gärna ta en bit av mig, grrrr. I mina drömmar slickar jag grädde från din nakna...

2008-09-06 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0