Lååååång dag

Hello hello
Idag har jag haft längsta möjliga dag. Jag började klockan åtta, hade lunch vid tio och slutade 17.10, två timmar efter alla andra. Haha dramalektionen var såå flummigt kul haha vi gjorde massa roliga "lekar" och sånt.. fikade och läste en kort pjäs från förra årets ettors dramakurs. Det var kul att jag kände så många redan, asså Michelle från min klass, Sara från dansauditionkursen, Saras kompis Frida, Nicki som jag träffat innan, Viktor som gick på Sagateatern med mig i typ tre veckor i februari i år och spelade min fästman (den blygaste person jag nånsin träffat) och hans kompis. Efter dramat åkte jag och Nicki in till stan och träffade Sofia och Agnes där. Vi hade jättetrevligt, gick lite i affärer och såå. Sen var Agnes tvungen att åka hem för hon skulle träffa några kompisar från sin gamla klass. Jag, Nicki och Sofia gick och åt på McDonalds, myspys. Hela stan var full av nollningsoffer, haha i sopsäckar och med typ lila hår eller med fjortistrasor runt huvudet och ritat i ansiktet. Kul kul... Sen åkte vi hem, typ åttatiden. Jag hade tagit moppen till Ropsten direkt efter skolan, så jag och Sofia åkte moppe hem (hon hade också kört sin dit efter skolan, fast hon slutade kl 15). Det var supertrevligt att träffa dem, och Nicki är jättesnäll. Såå, har haft en lååååång dag, men fått en ny vän :D

Nu måste jag sluta, ses...
Puss

Kommentarer
Postat av: bülhman

du e så jävla sexig<3<3<3<3<3<3<3<3din sexbomb!!!!!

2008-09-06 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0