I'm just dreaming

Hello Hallo

Sitter och skriver på min intervjuv om Jesper. Ska lämnas in i morron tydligen, och måste skriva klart den nu för ja ska på utvecklingssamtal snart. Gillar inte utvecklingssamtal, det ger mej kalla kårar..

Fick veta av Malin igår på dansen att de gör Bugsy iår som skolans musikal. Kill Eva och Monica jag hade såå mycket hellre gjort den än trista Olivia. Haha hoppas ni har sett Bugsy-filmen med alla barn som spelar. Den är jätterolig, och även om förra gången den spelades i Käppala (minns jag, vi tittade.. gick typ i fyran) inte var så kul, så är filmen rolig. Jag hade gillat att göra den. Nu är jag sur på dem att de gör den iår när jag har slutat. Hmm... morr

Iallafall, idag slutade vi 11.20 och det var supernajs. Vi åt i skolan, och sen åkte jag hem för att ta ut hundarna. Sen har jag pluggat och nu sitter jag och lyssnar på musik. För sekunden The Riddle med Five for fighting. Hmm hmm lala

Nu tror jag päronen kom hem, ska åka strax.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0