Hemskheter och Patrik 1,5

Kom just hem från stan efter ännu en fredagskväll med bio. Denna gången blev det Patrik 1,5... haha så rolig film. Underbar. Såg den med Sofia, Frida, Filippa och Linn. Sen plockade mamma och pappa upp mig i Ropsten efter att pappa hämtat mamma från en fest. Sköönt då slapp jag åka tåg hem och gå... Då hade jag varit hemma typ tjugo minuter senare. Och kall och trött och ensam... hmm

Idag på dramat fick vi veta att en jättehemsk sak har hänt. Jag tänker inte skriva om den här, för det är för personligt och jag vill inte lägga upp sånt på internet, det känns som att det vore elakt mot den det handar om. Men om nån undrar så fråga. Jag kan ju alltid förklara i ett mail eller sms. Iallafall, jag tänker på dej (den drabbade) <333

Nu måste jag sova, vi planerar att segla i morron. Puss


Kommentarer
Postat av: Hedvig

hej lisa, jag vet också.

2008-09-27 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0