Grattis Elin!!!

Hey all of you

Idag har jag haft ännu en sån där låååång fredag. Men idag var det lite roligare, vi fick spela lite efter manus på draman. Haha jag och Nicki hade ett bimbo-fajt-telefonsamtal (agerade ett) efter manus, och sen hade Markus och Viktor samma samtal, asså de snackade med Liiiiidingö-dialekt och som riktiga fjortistjejer. Hahah det var underbart kul :D
Och igår när vi hade matte började vår mattelärare C-O berätta om olika våglängder som hörs när man pratar/sjunger, och att allas våglinjer eller nåt är unika. Och sen börjar han demonstrera att om han kom in på vår gympalektion med ett skynke över huvudet och sjöng en falsetton skulle ingen av oss veta att det var han eftersom allas falsettoner är likadana, typ. Och Charlie bara "Men om du kom in på gympan med ett skynke över huvuet skulle vi ändå veta att det var du C-O eftersom du är den enda läraren som skulle göra nåt sånt." Hahhahaa sååå kul våra mattelektioner är... skoj skoj Det var ett klockrent minne att se C-O sjunga falsettoner och bastoner´, hahaha kuuul

Idag redovisade vi våra Naturruta-arbeten. Det gick bra, men jag och Elin hade ju övat in hälften var, och sen bestämde Coco att alla skulle bara redovisa en eller två områden var, för att hinna på en lektion. Som tur var slapp vi (med knapp nöd) undan att redovisa vår Successionsordning, för där hade vi verkligen ingenting. Eller asså det var iallafall vårt svagaste kort. Men det gick bra, jag pratade om Växtskikt, Elin om begränsande faktorer.

Och appropå det så fyllde Elin 16 år idag, den 12:e. Nu blir det strax den 13:e, så jag måste publicera den nu nu nu.
GRATTIS ELIN!!!

Dessutom en tråkig grej, Michelle kom in på Danderyd, f**n. Kommer sakna henne, hoppas hon får det bra iallafall med sina gamla kompisar i Danderyd. Men Michelle du är redan saknad i klassen. Fick reda på det idag, men vi ses iallafall nästa helg. Puss och Kram och lycka till med allt gumman <3

Nu somnar jag när som helst, har haft movienight med syrrorna, eftersom päronen varit på typ teater. Efter dramat  (17.10) var jag tvungen att åka och handla mjölk mm på vägen hem, sen gjorde jag pannkakor, åt om och glass och elsas hembakta marsanknyten. Mumsigt värre :P

Puss nu däckar mina ögon ihop, hoppas jag skriver rätt ändå.. Sees

Kommentarer
Postat av: Elsa

de skulle va vaniljbullar :P

puss puss!

o GRATTIS ELIN! :D (vem du nu e? :P )

2008-09-14 @ 14:39:27
Postat av: Gabbi

och elsa, du fick receptet av mej! :D GRATTIS ELIN

2008-10-05 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0