Ett puzzel av småsaker

Heey

Sitter och tittar på "The Good Son" med Elijah Wood i huvudrollen (min idol). Det är en av mina favoritfilmer bland typ thriller/skräck asså inte så mkt blod och sånt utan mest en läskig idé till film. Spännande och sevärd. Vill ha den på DVD, så om någon har svårt att komma på julklapp... here you go!

I morron slutar jag klockan tio (jippie!!) och vi ska ha utvecklingssamtal hela em, asså hela klassen. Det blir.. intressant... hmm
Iallafall superskönt att sluta så tidigt :D Fast jag måste hem till hundarna då.. kanske kan åka in till stan eller nåt senare, om nån har lust? Typ tolv-tiden? Asså om vi slutar tio. Jag har inte vetat det, men men... Frida sa det.. Litar på henne ;)

Stackard Ida, stukade foten på gympan i måndags och kom tillbaka till skolan idag, hoppandes på kryckor. Lilla gumman, jobbigt värre. Medlidande härifrån...

På lördag är det Elin-tajm. Elin ska firas, för hon har fyllt år :) Stackars henne också för hon var hemma idag och mådde inget bra.. Hoppas för allt i världen att du blir bättre tills i morron, eller iallafall tills på lördag!! Aaja krya på dig nu nu nu!!

Killarna i klassen spelade matcher i Tors Fiske idag, hoppas det gick bra för dom.. hehe vi hade tänkt heja på, men eftersom jag har dans klockan 5 och vi slutade 16.10 valde både jag och agnes att åka hem. Får nog höra resultatet i morron ändå... :)

Sara fyller år om en vecka!! Och om en vecka är Gustav och Christines bebis planerad att anlända!!! Jihoo då blir jag faster.. Ska bli så kul, hoppas allt går bra med dom..

Jag fick min inloggningsinformation till skolans datorer idag, äntligen!! Finally... Ska bara byta lösenord nu också

Nu är filmen slut...

Jag hade dans idag och jag höll på och dö, Daniel satt där och tittade på med sin tjej! Och kysstes och gud vet vad.. hmm kändes väldigt udda jämfört med den daniel man kände i mellanstadiet.. Oppsi så det kan gå ;)

Nu ska jag sova för jag är trött  :-O
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0