Dagen var som en kola - seeeg att tugga

Hej, sitter här och skriver till Kennelns hemsida (www.roskullen.se) och ska uppdatera lite gamla grejer.. Hmm.. borde egentligen plugga, men orkar inte. Har matteprov och basketturnering i morron, orkar inte. Har massa läxor till onsdag, orkar verkligen inte!! Shit vad jag är trött och har ont i ryggen från dansen igår.. Ska nog typ ta ett bad och sooova tidigt. Annars kanske jag somnar under det superlånga provet imorron.. Matteprov från 8.30-11, jag döör

Idag har jag haft en soolig dag, vilket var underbart. Vi hade visserligen ganska tråkiga lektioner, eller det kanske bara var jag som var dammig i skallen, men det verkade inte som resten av klassen heller ansåg att skillnaden mellan "a apple" och "an apple" är vad man borde lära sig i fördjupningsgruppen i engelska på gymnasiet. Omg jag höll på och döö så segt var det med alla låånga lektioner. När jag tänker efter så ska det faktiskt bli ganska skönt med en annorlunda dag i morron, asså med friluftsdagen och det. Bra med omväxling.

Jag ska träffa kompisarna igen på fredag kväll, då är det Ben & Jerry's night och movienight som gäller, wiiee!! Längtar dit, men det är en hel vecka kvar.. Appropå det, jag har inte blivit faster än fast det var beräknat till förra tisdagen.. Shit dom måste bara så nervöst spänt förväntansfullt osäkert glatt jag-vet-inte-vad...

Nu ska jag öva lite matte (plinkskyldigast) och kanske lite engelska och franska om jag orkar. De verkar inte vara nåt kul på TV ikväll, utom idol och jag orkar inte det just nu. Ska kolla om det är bra "topp tio" sen.. Men nu är dom typ 15 pers kvar.. Seegt

Goooood naaatt (det kom en gäspning) hihi

Kommentarer
Postat av: CB

man ser klock-slaget förfan!!!

2008-10-03 @ 23:53:25
Postat av: Anonym

har du slutat blogga lisa?

2008-10-04 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0