You're the missing piece I need

Hellosan
Idag hade jag the big test, kursprovet i Naturkunskap A. Det höll på i tre timmar, dödslänge, men det gick bra och jag svarade på alla frågorna och så.. :-) Provet tog mig 2,5 timmar ungefär. Sen slutade vi så jag stack hem och njöt av att inte ha några läxor alls!! Wiiiee xD

Jag hade dans, kom hem och åt pizza med Elsa och Sara. Mamma och pappa är på middag hos nåra arbetskompisar eller nåt.. typ. Så jag åt pizza och kolla lite på tv.. slappig kväll. Såg halva da vinci-koden igen för det var typ det enda på tv just då. Men har faktiskt varit duktig också, hehe plockat ur diskmaskinen, matat hundarna, diskat... STOLT <3

Nu väntar jag på att päronen ska komma hem, sara sover och elsa är typ ute med hundarna... jag börjar åtta i morron. Ska ta en dusch innan jag somnar.. najs

Nu hör jag hur elsa och vovvarna kommer tillbaka genom grinden.. Var var jag..? Just i morron.. jag slutar kvart i två (typ) och ska då in till stan och köpa present till ekis som har fest på fredag.. Kanske ska träffa Vivvi lite också istan, var skitlängesen vi sågs.. Utom kort mellan våra dansgrupper på söndagar. Nu tänker jag sova, om två dagar är det höstlov!!! Jippie länge leve loven!!!

P.S. Imorron får vi tillbaka franskaprovet.. läskit.. och idag ägnade vi 30 min av lektionen till att se på klipper på webben från vår lektion. www.ur.se/pedagog ännu läskigare... "/

"-"    ^-^    ¨-¨    *-*    '-'    *,*    ¤,¤

ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0