This is Halloween

Idag har jag varit ensam hemma nästan hela dagen. Vaknade vid nio av att någon ringde på dörren som en galning. Tänkte "varför öppnar inte sara, hon är ju alltid vaken tidigt??!!", men sprang ner. Visade sig vara Elsa som sovit hos... någon... (ingen aning vilken kompis) och sara var tydligen inte hemma utan sov hos Hanna... Hade jag ingen aning om. Men iallafall jag skjutsade Elsa til affären på moppen för att köpa remsor och korv till Selma, Alfonz och Smilla. Sen stack Elsa ut och tränade med hundarna, och jag var ensam hemma. Hade ganska tråkigt, det var så tomt utan hundar eller nån... På eftermiddagen började jag göra dekorationer till Halloweenmiddagen och sätta upp fejkspindelnät och sånt.. Det var ganska kul, och jag fyllde det tomma huset med musik.. Gjorde även en namnsdagskaka till mamma. Spökade ut mig lite och åt en mumsig middag när alla kommit hem.

           

Happy Halloween i förtid!!! Mohahahaha hihi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha jag diggar pumpan med den lilla pumpan mellan tänderna :P hihi

2008-10-30 @ 14:06:12
URL: http://lisaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0